Saturday, April 25, 2015

Kelebihan Jadi ahli shaklee

Assalamualaikum pengunjung ummihanan.com
SELAMAT HARI MALAYSIA

Ramai yang tanya saya kenapa pilih untuk BISNES SHAKLEE. Napa tak bisnes lain..
Ada yang tanya jugak!!! Boleh berjaya ke??
Bisnes apa pun yang penting NIAT. Betul tak ??
Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee??
AHLI SHAKLEEkelebihan ahli
Kelebihan Jadi Ahli Shaklee?
1) Yuran Keahlian yang sangat murah hanya RM75 termasuk postage.
2)Tiada modal diperlukan sebab dengan Shaklee ni kita boleh buat ala-ala dropship. Bila customer order dan bayar barulah kita bayar kat Shaklee. Shaklee pula yang akan poskan barang tu kepada customer kita. Senang kan? Unless nak simpan stok kat rumah pun boleh. Ikut suka hati berapa nak invest. HEHEHE Bak kata Master saya Master Suraya “ADA BARANG ADA SEMUT” faham kan maksud saya.
3)Kumpulan coaching bersama Master Coordinator Shaklee/ Suppot dari ahli kumpulan yang sangat best. Apa yang paling penting UKHUWAH yang sangat RAPAT.
1412736_599555890105856_97264565_o
cowboy 2
4 ) SHAKLEE menawarkan pelbagai BONUS yang MENARIK. Purata pendapatan yang tinggi berpandukan rank@pangkat anda. Lagi tinggi rank anda..lagi tinggi pendapatan anda. Umpama macam kerja..BETUL tak??
5 ) Shaklee juga menawarkan CAR BONUS. Oppss Shaklee tak bagi kereta ye. Shaklee bagi anda duit bonus kereta..anda belilah apa yang anda mahu. Nak beli kereta ke? Nak beli rumah ke? Nak buat bisness Family ke? atau apa sahaja yang anda nak. Saya tengah impi untuk beli kereta ni ?
Sebab saya nak bawak Family saya termasuk IBU dan IBU MERTUA jalan-jalan. Selesa dan tak sempit.
Tak lama je lagi untuk dapat kereta IMPIAN ni?
TADAAAAAAAA
Kereta IDAMAN anda apa pulak?
5 ) Shaklee tawarkan percutian 5 STAR punya percutian. Shaklee layan anda memang macam percutian orang VVIP. Anda tak teringin ke untuk dapat percutian super VVIP ni ??
Shaklee juga bukan menawarkan percutian VVIP, tapi…. Shaklee juga menawarkan UMRAH ZIARAH VVIP. FUHHH menarik sangat kan??
Pergi percutian atau UMRAH ZIARAH bukan anda seorang sahaja yang pergi anda boleh bawa suami,ibu ayah,adik beradik berdasarkan POINT yang anda ada.
6 ) Dalam kumpulan saya ini UPLINE selalu beri HADIAH. Beri duit bila naik Rank atau pangkat. Selalu ambil berat tentang anak-anak ( DOWNLINE ). Selalu support pelbagai aktiviti. Memang PEMURAH.
Yang paling penting dalam kumpulan kami UKHUWAH yang HARMONI dan LUAR BIASA. LUAR BIASA macam mana nanti anda akan tahu disebabkan MAKANAN ROHANI yang diberi dan diamalkan… Ramai yang berubah..
Tungggu apa lagi JOM JADI AHLI bawah saya
JANGAN SALAH KUMPULAN YE
Sebab ada yang MENYESAL berada dikumpulan lain dan nak masuk kumpulan saya. MAAF.. saya tak dapat tolong. KERJASAMA dan PRIHATIN kumpulan saya ramai yang KAGUM. ALHAMDULILLAH
HUBUNGI SAYA sekarang..
LOVE U

No comments:

Post a Comment

Fully Design By Izza sakura | For Ummihanan.com 2013 ©| Best View: Google Chrome