Saturday, April 25, 2015

Kebaikan vitamin C Shaklee\

Apakah kebaikan vitamin C Shaklee??
Best ke ??
JOM KITA LIHAT. Apa manfaat atau kebaikan vitamin c shaklee ini.
1. Peningkatan sistem imun
Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. So,jika anda ambil VITALEA Shaklee anda digalakkan untuk mengambil vitamin c shakee ini sekali. Ia juga dapat membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan dan kulit serta asthma. Kebaikan Vitamin C Shaklee juga dapat meningkatkan waktu pemulihan basan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.
2. Membentuk Kolagen
Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi rangka dan tulang rawan, Oleh itu ianya mampu mempertingkatkan dan menghalang otot menjadi lembik.
3. Memperbaiki simptom pendarahan
Anda pernah gosok gigi,then berdarah..Jika pernah AWASS!! Itu tandanya ada kekurangan vitamin c di dalam badan yang menyebabkan gusi berdarah,lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering,ruam dan kulit kasar
7-hal-menghasilkan-kulit-kering
3. Memerangi kanser
Kebaikan Vitamin C Shakkee adalah sangat baik untuk pesakit kanser atau ingin pencegahan daripada kanser. Ini kerana vitamin adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-CELLS yang melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
kanser
5. Mencantikkan kulit.
Dengan pengambilan vitamin c setiap hari. Anda akan dapati kulit anda semakin cerah. Melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. Jadi sekarang “SAY NO TO JERAGAT”
jeragat
6.Memperbaiki imsomnia
Kebaikan Vitamin C  Shaklee juga ialah ia dapat memperbaiki imsonia. Apakah Imsonia?? Ia adalah kesukaran untuk tidur. Jadi susah nak tidur lena. Ambillah Vitamin C setiap hari.
7.Mengekalkan kolesterol sihat.
Kebaikan Vitamin C Shaklee ini juga ialah mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah.
Mengekalkan kapilari darah yang sihat.
Menghindarkan ateriosclerosis ( Aterosklerosis adalah sebuah gangguan umum di mana terjadi pengerasan arteri. Ini disebabkan oleh pembentukan endapan lemak, kolesterol dan substansi lain, yang bersama-sama dikenal sebagai plak di dinding arteri selama bertahun-tahun ).
8.Kebaikan Vitamin C Shaklee untuk rambut
~~Meningkatkan pertumbuhan rambut
Sesiapa yang mengambil vitmin c yang banyak dalam diet kehidupan sehariannya dapat menghasilkan rambut yang lebat dan sihat.
~~ Menghilangkan kelemumur
~~Mengurangkan keguguran rambut ( rambut botak ) terutama dikalangan lelaki.
b21ef-rambut2bcantik
Inginkan gabungan kulit yang cantik di sini
Jadi apa yang anda tunggu cepat dapatkan sekarang dengan harga yang cukup murah untuk DISEMBER ini
Cepat hubungi saya
  • Facebook : Siti Nadzirah
  • SMS/WhatsApp : 019-4171544
  • Shaklee ID : 1030511
Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.
Shaklee sentiasa di hati ku kerana ianya …
♥ Selamat, Berkesan dan Semulajadi  
♥ Ditanggung Halal
  ♥ Mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia  
Disclaimer
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases
* Testimoni ini adalah daripada pengalaman pengguna sendiri dan hasil setiap pengguna mungkin berbeza.

No comments:

Post a Comment

Fully Design By Izza sakura | For Ummihanan.com 2013 ©| Best View: Google Chrome