Saturday, April 25, 2015

ESP SHAKLEE

Assalamualaikum semua
tahukah anda
Tahukah anda???
Sel adalah daripada protein ? Maka ia adalah penting untuk mendapatkan protein yang berkualiti tinggi bagi sel baru tumbuh untuk menggantikan sel lama atau sel mati. Sel yang sihat lebih mudah menyerap ZAT dan VITAMIN.
Energizing Soy Protein atau ESP Shaklee adalah satu produk yang tidak asing lagi bagi peminat SHAKLEE. Salah satu produk yang sangat laris dipasaran sekarang. Satu rumahWAJIB memiliki satu tin  ESP Shaklee.
ESP Shaklee adalah daripada protein soya (tumbuhan ) yang lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan. ESP Shaklee telah diiktiraf diseluruh dunia dengan menjalankan ujian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia dihasilkan daripada soya‘ non GMO ‘ ( selamat daripada risiko toksin atau ia tidak diubah suai secara genetik ) yang diproses dibawah suhu rendah.
1 Canister ESP Shaklee dicipta daripada 30kg soya. Ia juga adalah TENAGA BOOSTER segera yang boleh tahan berjam-jam lamanya. Emmmmmm bestkan ESP ni ??
ESP

Apakah kebaikan ESP Shaklee ni ?? Best sangat ke??
Jom kita lihat 1001 kebaikan ESP ini :-
AWET MUDA - Nak cantikkan kenalah ambil ESP Shaklee ni secara konsisten kerana ia mengandungi ASID AMINO yang baik untuk membina otot,kuku,rambut,kelenjar, kulit, darah, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein ini secara konsisten telah membuktikan wanita diluar sana kelihatan MUDA dan tubuh badan sentiasa cergas.
HORMON TUMBUH-TUMBUHAN SEMULAJADI - Kacang soya kaya dalam  ISOFLAVIN yang sama dengan hormon wanita. Ia amat penting untuk membantu dan mengurang paras kolesterol secara semulajadi. Ia juga dapat mencegah Osteoporosis dan serangan jantung.
PROSTAT LELAKI DAPAT DIRAWAT - GENISTEN dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempuntyai keupayaan bagi menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia akan memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran hai dan prostat. Oleh itu,ESP Shaklee ini bukan sahaja sesuai untuk golongan WANITA tapi golongan LELAKI juga memerlukan Energzing Soy Prorein.
BERSERI KULIT DAN ANJAL – Ia merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan sebagai anti penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot , sekali gus ia mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut. Rawat dalaman pasti ia pulih luaran.
PEMBEKAL TENAGA SEGERA -  Anda sering keletihan,lemah dan tak bermaya?? Dengan pengambilan ESP Shaklee dapat membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu, ia dapat memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan kemurungan,kebimbangan, dan ketakutan.
MEMULIHKAN PIGMENTASI – Anda pasti risau akan pigmentasi ini kan??
Jangan risau kerana dengan pengambilan ESP Shaklee ini akan memulihkan masalah kulit pigmentasi seperti jeragat, kedutan dan kesan tua. Disamping itu ia dapat melambatkan proses uban, mengurangkan rambut menjadi gugur seterusnya rambut menjadi lebih sihat.
MEMBERBAIKI MEMORI – Pengambilan ESP Shaklee ini secara berterusan akan menguatkan lagi daya ingatan anda, ia juga dapat membantu badan anda sentiasa cergas, mendorong ransangan seksual dan sebagainya.
 Pasti anda berminat dengan hot item ini kan?? Sudah tentu ESP Shaklee
Hubungi saya untuk mendapat ESP dengan harga yang menarik

No comments:

Post a Comment

Fully Design By Izza sakura | For Ummihanan.com 2013 ©| Best View: Google Chrome